MäoonvaanMä Facebook Sivut

MäoonvaanMä Facebook Sivut
MäoonvaanMä Facebook Sivut

torstai 15. tammikuuta 2015


Toverit! Asenne ratkaisee !

 
 
Päätin perustaa blogin, jolla kerron omista ajatuksistani ja suhtautumisestani elävään elämään. Itsestäni voin kertoa, että olen nuori miehen raakile Karkkilasta, joka oppii päiväpäivältä lisää asioita, miten elämää käsitellään ja siitä tehdään oman näköinen. Mielenkiintoni on erittäin avoin ja sopeutuvainen erilaisiin asioihin. Blogini on tänään ihan itse perustettu, mutta kun näkyy niin en ole mikään tekniikan ihmelapsi, joten yksinkertainen on kaunista :D Hiljaa hyvä tulee on minulla ollut tapana sanoa.
 
 
Päätarkoituksena minulla on tutustua erilaisiin urheilulajeihin ja niiden huippuosaajiin, sekä tutustua erilaisiin järjestöihin ja persooniin. Aloitan jutuissani ystävistäni ja tutuistani. Mitä laajempi persoona skaala sen parempi. Tavoitteeni on saada jutuilleni suurta näkyvyyttä, jotta pystyn auttamaan parhaimpani mukaan henkilöitä ja asioita, joita jutuissani käsittelen. Varsinkin nuorten urheilulupausten ja lajien kärkinimien kanssa tapaaminen olisi erittäin mahtavaa. Jos jotain toista voin auttaa, niin sitä tunnetta ei voi rahassa mitata.
 
Otan myös kantaa asioihin, jotka minua kiinnostaa ja mitkä mieltäni askarruttaa. Kerron myös omasta tyylistäni urheilla ja viettää elämäni hektisiä hetkiä. Tällä hetkellä harjoittelen aktiivisesti vapaaottelun parissa. Toivon, että jaksatte lukea ja kiinnostua minun jutuistani.  Toivon, että juttuni aiheuttaa puhetta ja juttujani saa jakaa ja on oikeastaan ihan aiheellistakin. Olen myös hyvin otettu, jos joku sattuisi inspiroitumaan minun tekemisestäni ja vaikka rohkaistuu siitä kanssani juttelemaan.
 
Kaikki missä tapaatte MäoonvaanMä, maoonvaanma tai Jussi Sintonen niin liittyy jollain tapaa minuun ja minun tapaani olla vain MÄ ! Tällä hetkellä vain Facebookissa Jussi Sintonen, mutta perustetaan pikapuoliin, myös Twitter ja instagram tilit niin tavoitetaan suurempi joukko ihmisiä.
 
Tehdään yhdessä tästä yhteinen juttu.
Ystävällisin terveisin
-Jussi


 
 




 
 



 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti