MäoonvaanMä Facebook Sivut

MäoonvaanMä Facebook Sivut
MäoonvaanMä Facebook Sivut

lauantai 14. helmikuuta 2015

Mitä ystävyys sinulle merkitsee?

Kukaan ei pärjää yksinään! 

Ystävät ovat elämän suola.


Oletko koskaan miettinyt, mitä ystävyys sinulle merkitsee? Olen joskus ajatellut, että kyllähän sitä ilman ystäviä pärjäisi," joopa joo" eihän sillä ajatuksella kauaksi päästy. Minulle ystävät ja kaverit ovat erittäin tärkeitä kaikissa elämän asioissa. Itsellänikin on erittäin läheisiä ystäviä, ystäviä, kavereita ja ihan morjenstus tuttuja. Kaikki heistä ovat tärkeitä minulle, niistä syntyy ystäväpiirit ja kokonaisuudet elämään. Jotkut heistä ovat vain läheisempiä kuin toiset. Siihen vaikuttaa monet erilaiset tekijät, mutta silti en luokittele ystäviä millään tavalla paremmuus järjestykseen. Kaikki heistä varmasti tietävät, miten tärkeitä ovat minulle.

Olen huomannut, että kun itsellä on vaikeaa tai tarvitsee apua, niin silloin ystävän tarve on kultaakin arvokkaampaa. Herkästi unohtaa niiden tärkeellisyyden ja merkityksen itselleen. Minä en olisi selvinnyt elämäni vaikeista koukeroista ilman ystävieni apua. Tarvitsen heitä jokaikinen päivä tavalla tai toisella. 
Minä olen erittäin hyvä esimerkki kiireellisestä ja toimeliaasta työmyyrästä, joka on monessa mukana. Väkisinkin sitä tutustuu ihmisiin ja saa uusia kumppaneita elämäänsä. Muistakaa antaa aikaa itsellenne, mutta älkää ikinä unohtako ystäviänne,kun joskus autat ystävääsi, niin varmasti hän auttaa sinua tarpeentullen. 

Nykyajan ihmiset ovat niin tylyjä ja kiireisiä, että välillä oikeen hävettää heidän puolesta. Älä koskaan ole mitään muuta, kuin oikeasti olet. Älä yritä miellyttää ketään jollain epätodellisuudella.Ystävyys ja niiden tuomien haasteiden kanssa ei olla ikinä valmiita, vaan niihin opitaan kasvamalla elämän varrella.

Ystäviä ei voi ostaa, eikä niitä mistään putkahdakkaan, jos et itse ole aktiivinen ja tahdo ystäviä rinnallesi. Olen ikionnellinen, että minulla on teidät kaikki ystäväni.

Tuntuu, että sydämmeni kasvaa vain kasvamistaa, jos luulet, ettei sielä ole viellä paikkasi, niin voin sanoa, että varaus on jo tehty. Erittäin sydämmellistä ystävänpäivää kaikkille. Halatan, tervehditään ja lyödään kättä, kun tavataan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti