MäoonvaanMä Facebook Sivut

MäoonvaanMä Facebook Sivut
MäoonvaanMä Facebook Sivut

maanantai 2. huhtikuuta 2018

Katse eteen!

Edellisen päivityksen myötä ollaan päästy huikeaan alkuvuoteen rytinällä kiinni.

Kaikki on sujunut suunnitelmien mukaan. Olkapää kuntoutui odotetussa ajassa ja töihin pääsin palaamaan 18.2.2018. Melkein kuuden kuukauden sairasloma jonka käytin viisaasti olkapään kuntouttamiseen. Se tuotti tulosta ja kädestä tuli aikaisempaa vahvempi. Töitä on toki tehtävä jokainen päivä, jotta kroppa pysyy hyvässä kunnossa.  Kaikki muutkin pienet askareet ovat päässeet onnistuneesti käyntiin. Olen erittäin tyytyväinen tekemiini pieniin ratkaisuihin, jotka muuttavat olennaisesti koko elämäni kuvaa.

Kaikki on varmasti huomanneet, että Suomen Paras Palomies ohjelma on startannut torstai illoissa subilla. Ja nyt minusta on myös saatu valmiiksi kuvattua Arman pohjantähden alla kolmannen tuotantokaudelle jakso elämästäni ja palomiehen työstä. Todella hieno kokemus.  Käydään paremmin näitä ohjelmia läpi omissa päivityksissään.

Olen ollut paljon esillä, sosiaalisessa mediassa, lehdissä ja nyt vielä telkkarissa. Se on minusta ollut erittäin kiintoisaa ja antoisaa moneltakin osalta. Minua on hieman jännittänyt, että millainen vastaanotto näillä on. Monet ihmiset ovat kyselleen minulta Suomen Paras Palomies kisasta ja varsinkin ensimmäisestä jaksosta ja sen tehtävistä. Olen myös nähnyt pieniä lieveilmiöitä. Omat ystävät jopa hieman pelkäävät, että minulla nousee homma huppuun ja alan ylpistyä ohjelmien tuomasta huomiosta. Myönnän, että huomio on minulle oikein tervetullut asia, mutta ei se saa minua muuttaa ihmisenä. Olen myös kuullut muiden suusta, että olisin huomion kipeä ja tyrkyttäisin itseäni joka paikkaan. NIIN??  Onko se minun tyrkyttämistä vai toisen ihmisen katkeruutta, kun hän ei ole tässä samassa onnellisessa asemassa kuin minä?!? En osaa sanoa, koska tällaiset ihmiset tyytyvät kommentoimaan asiaa vaikka heillä ei olisi minkäänlaista tietoa asioiden taustoista, eikä minun toiminnan tarkoituksesta. Monet ihmiset seuraavat elämääni ja toimintojani, vaikka eivät sitä sosiaalisessa mediassa kerro. Vasta kasvotusten kommentoivat asiaa jonka ovat sivuiltani lukenut jolloin tiedän heidän seuraavan toimintojani. Hauskaa, mutta aivan turhaan jännitätte mitä muut sanovat. Olkaa ylpeitä kun olette juuri tuollaisia kuin olette.

Tiedostan hyvin, että meidän yhteiskunta on nykyään hyvinkin kiihkomielistä, eikä huomioida toista ihmistä silloin kun halutaan kiivaasti tuoda oma mielipide esille. Itselle se on jokapäiväistä oppimista elämään omien tunteiden ja muiden sanomisten keskellä. Itse olen tieni valinnut ja siitä erittäin kovasti myös nautin. Odotan innolla, että Suomen Paras Palomies pääsee kunnolla vauhtiin ja kansa pääsee ohjelman pariin.

Olen valmis kaikkeen uuteen mukaan. Tämän kevään ohjelmat näyttävät, mitä uutta ja hienoa sisältöä ne tuovat elämääni. Olen jo paljon jo saanut, mutta kunnianhimoisena ihmisenä paljon on vielä saavuttamatta. Toivon, että te kaikki huomioisitte omassa elämässänne sen ns. oman linjan, mitä haluatte kulkea. Antakaa myös kaikille muille siihen mahdollisuus.

Minä elän nyt jännittäviä muutoksen aikoja josta aion ottaa kaiken ilon irti. Näitä asioita voin sitten vanhana lämmöllä miettiä.

Aloita muutos heti! Tee työtä onnistumisesi eteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti